Szukaj na tym blogu

niedziela, 20 stycznia 2013

Masterchef junior czyli Zuza w akcji i jej "jaglane suflety"

Osobiście uwielbiam australijski program  Masterchef Junior. Chciałabym by Zuzka kiedyś też zapałała milością do gotowania jak dzieciaki z programu. Ostatnio kiedy oglądałam jeden z odcinków Zuzka oebjrzała go ze mną i nie mogła się doczekać kiedy zacznie robić samodzielnie cokolwiek. Podsunęłam jej pomysł na jaglane suflety,a tak naprawdę przeniosłam ciasto jaglane z dużej formy do foremek do sufletów.

Zgodnie z umową moja córcia zrobiła wszystko sama, ja tylko wstawiłam do pieca.





Pomysł na ciasto wzięłam od Cudownej Pinkcake
Przygotowanie jest takie samo, tyle, że zmniejszyłam proporcje: 

3/4 szklanki surowej kaszy jaglanej
3 średnie jabłka
1 łyżka cukru z wanilią
1/2 łyżeczki cynamonu

Jabłka zetrzeć i dodać resztę składników. Przełożyć do foremek do sufletów wcześniej wysmarowanych margaryną bezmleczą. Piec w temperaturze 200°C i piec 70 minut, aż wierzch się zezłoci. My polałyśmy nasze suflety melasą karobową :) Polecamy i na ciepło i na zimno. Pycha. 

I oto gotowy podwieczorek w wykonaniu Zuzanki, smacznego !



2 komentarze:

  1. ja też oglądam każdy odcinek juniorów, i tak jak i Ty mam nadzieję , że córa polubi gotowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ho ho! To Ci rośnie mistrz! Jedna gwiazdka będzie mało :)*
    Pozdrawiam
    Pinkcake ;)

    OdpowiedzUsuń