Szukaj na tym blogu

niedziela, 22 kwietnia 2012

Placuszki z bakaliami

Wczorajszy dzień był bardzo intensywny. Zaplanowałam go już w piątek. Zastanawiałam się tylko co mam zabrać ze sobą między innymi na plac zabaw. Chleb dopiero się piekł, a trzeba było mieć coś ze sobą. Wymyśliłam więc takie oto placuszki :)
Przepis: 1 szklanka wody 3 łyżki koncentratu mąki krakowskiej 3 łyżki mąki kukurydzianej 6 łyżeczek mleka sojowego w proszku 3 łyżki cukru 1/2 opakowania cukru waniliowego BIO garść małych rodzynek i 6 suszonych moreli Wszystkie składniki połączyć, dodać rodzynki i pokrojone morele. Usmażyć placuszki. Placki wyszły extra, polecam! Smacznego! Kurna chata zmienili mi wygląd, więc trochę potrwa zanim dojdę co i jak, eh

4 komentarze:

  1. Co i raz słyszę o tym koncentracie, muszę go chyba wypróbować. A placuszki wyglądają bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patyska dzięki. Ja piekę co 2 dzień chleb, więc kupuję tego koncentratu 10 kg , a on ma zastosowanie do wielu potrwa. Placuszki faktycznie wyszły super :)
      Polecam

      Usuń
  2. A ile placuszków, mniej więcej, z tego wychodzi?

    OdpowiedzUsuń