Szukaj na tym blogu

sobota, 18 lutego 2012

Placuszki amarantusowe z groszkiem

W czwartek miałam nadwyżkę ugotowanego na parze zielonego groszku. Wymyśliłam więc placuszki, idealne na drugie śniadanie do pracy.

Patelnia kupiona dla męża do sadzonych jajek, mnie przydaje się idelanie do placuszków :)


Oto gotowe placuszki, wyszły świetne, a może to ja zjem wszystko haha


Przepis:
6 łyżek mąki amaratusowej
2 łyżki mąki skrobiowej
sól i pieprz do smaku
woda - tyle ile trzeba do uzyskania konsystencji ciut gęstszej niż na naleśniki
10 łyżek groszku

Z wody i mąk zrobić ciasto, doprawić do smaku i dodać groszek. Smażyć do zrumienienia. Mnie smakowały lepiej w pracy, na zimno.

Smacznego!

5 komentarzy:

  1. oooo też chcę taką patelnię. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju placuszki więc to super pomysł. A przepis zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Placuszki polecam, pycha , a patelnia naprawdę super. Polecam taki zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Na pewno wypróbujemy. Zapraszam po nietypowe pomysły również do nas: http://blog-alergia.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, polecam przepis, a blog znam zaglądam :)
    Uratował mnie kiedy miałam zrobić bezglutenowe pączusie dla Młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo miło nam :_ tam jest też przepis mój na torta bezglutenowego, co ciężkie jest a wychodzi bombowy:) co ułatwia życie "bezglutenowym" mamom jak nadchodzą urodziny dziecka :) zapraszam też na nasz profil na FB, gdzie dodajemy również ciekawe artykuły o alergiach i przepisy wypatrzone u innych i pasujące do różnych alergii pokarmowych: https://www.facebook.com/alergia.pokarmowa

    OdpowiedzUsuń