Szukaj na tym blogu

środa, 30 listopada 2011

Kalendarz adwentowy, ciasteczka "czekoladowe" czyli ... święta tuż tuż

Dziś chciałam pokazać coś co zauroczyło mnie na tyle, że zdecydowałam się zrobić czym prędzej po pracy razem z moją cudowną córeczką. Na Babylandii zobaczyłam kalendarz adwentowy.



Potrzebne plastikowe kubeczki, naklejki, u nas typowo świąteczke, wstążka, nożyczki :-)

Pomysł świetny. Każdego dnia można włożyć małą słodycz dozwoloną dla alergika. Chociażby takie oto ciasteczka "czekoladowe"


Oto przepis :-)
3 szklanki mąki pszennej
2 łyżki karobu -mączki chleba świętojańskiego ( lub 1 łyżka kakao jeżeli można)
1 łyżeczka proszku do pieczenia
5 łyżek cukru pudru
1 margaryna bezmleczna
garść rodzynek

Składniki sypkie połączyć i dodać miękką margaryną. Zagnieść ciasto. Wałkować na placki średniej grubości, wycinać dowolne kształty. Piec 10 minut w temperaturze 180 stopni.

Dla klimatu zimowo- świątecznego obsypać cukrem pudrem. Mniam.


Smacznego!

3 komentarze:

  1. Wspaniale :)
    Baaaardzo mnie cieszy, że pomysł się spodobał :)))
    Pozdrawiam
    Mamuśka z Babylandii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wielkie dzięki. Zuza zachwycona , ja też. Jakbyście potrzebowały mamy na Babylandii np. w związku z dietą dla alergika, polecam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co to jest naprawdę świetna myśl ;)
    Jeśli naprawdę byś chciała to napisz do mnie na gg: 9074668 :)

    OdpowiedzUsuń