Szukaj na tym blogu

niedziela, 16 października 2011

Budyń "czekoladowy" - karobowy

Nareszcie. Moje dziecko może zjeść budyń czekoladowy. Wyszedł wyśmienity. Zuzka zjadła z karobowymi cukierkmi, ja zaś wymieszany z gotowanym ryżem- jako rywal dla puddingów sklepowych Berliso :-)


Przepis prosty:
1 opakowanie budyniu waniliowego - biedronkowego
2-3 łyżki cukru
1 łyżka karobu - mączki chleba świętojańskiego
2 szklanki wody + 4 miarki mleka gryczanego w proszku

Woda, mleko, cukier, karob do garnuszka żeby się zagotowało. Część wody zostawić do wymieszania proszku budyniowego. Jak płyn się zaczyna gotować dodać proszek wymieszany z wodą i zagotować. Gotowe.

Ja jak pisałam dodałam gotowany ryż ( w tajemnicy dodam, że polałam łyżką miodu lipowego - eh te kalorie) Bardziej syty, może zastąpić mały posiłek.


Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo, że was odkryłam. Będę zaglądać i smakować. Ela wprawdzie nie ma alergii, ale to nie znaczy, że z czasem nie będzie mogła smakować waszych dań :). Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do gotowania naszych dań. Smaczne i zdrowe :-). Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.facebook.com/pages/Karob-Melasa-z-Chleba-%C5%9Awi%C4%99toja%C5%84skiego/158001370929810 KAROB na Facebooku, przepisy i porady :) pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny budyń, mój mały też lubi i robię podobny ale nie dodaję ryżu, mój by tak nie zjadł. Jak budyń to z gęstym sokiem albo z dodatkiem owoców:)Spróbuj zrobić budyń na orkiszowym mleku jeśli możecie, wychodzi super konsystencja i się utrzymuje. Czytałam, że uczuleni na gluten czy pszenicę bardzo dobrze tolerują orkisz. Warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to wprost uwielbiam budyń z ryżem, Zuza woli bez. A na razie orkisz sobei darujemy, bo chcemy odśluzować nasze organizmy :)

      Usuń