Szukaj na tym blogu

sobota, 6 października 2012

Prawdziwie jesienne placki :)

W minioną sobotę nie miałam zupełnie weny na gotowanie. Zuzka zjadła swój ukochany zestaw obiadowy, ale ja nie miałam na nic ochoty, aż naszło mnie na placki. Mam nadzieję, że tym razem załapią się do akcji na Durszlaku Skarby Jesieni w Kuchni Alergika ;)



Potrzebujemy :
1/2 duużej cukini
3 łyżki koncentratu mąki krakowskiej
3 łyżki mąki kukurydzianej
1/2 szklanki pestek z dyni
czosnek suszony, sól, pieprz
olej rzepakowy


Cukinie trzeba obrać i starkować. Posypać solą i odstawić na 10 minut ( wtedy cukinia puści sok). Sok odcisnąć, ale nie całkiem. Dodać mąki , przyprawy, pestki dyni- wszystko wymieszać. Smażyć placki na oleju rzepakowym do uzyskania złotego koloru.

Smacznego!

3 komentarze:

  1. rzeczywiście prawdziwa jesień na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaczne! Tez robimy podobne. Oczywiście, że się załapały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cukinia czeka w lodówce, bardzo ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń