Szukaj na tym blogu

sobota, 26 maja 2012

Wszystkiego dobrego Kochane Mamy !

Nie mam weny do tworzenia :( Mam na szczęście sporo gotowych przepisów i będę je powoli publikować. Obiecuję jednak się zmobilizować na urodziny Zuzanki i pokazać Wam co przygotuję na jej 5 urodziny, ale o tym bliżej 16 czerwca. Póki co szybki makaron z suszonymi pomidorami, w sam raz na lekki obiad w Dniu Mamy :)


Przepis prosty, potrzebujemy: 
3 garści makaronu bezglutenowego ( Balviten- nitki)
olej rzepakowy
6 kawałków suszonych pomidorów 
sól, pieprz, suszony czosnek do smaku
natkę pietruszki

Makaron ugotować. Pomidory pokroić i na oleju lekko usmażyć, dodać sól, pieprz i suszony czosnek. Wymieszać z makaronem, na wierzchu posypać natką pietruszki. Pycha!


A teraz się chwalę prezentem. Dziś o 6.15 dostałam od mojej najcudowniejszej córeczki Zuzi cudny kwiat. Sama wybrała kwiatek oraz doniczkę - tata tylko płacił. No i koniecznie musiał być czerwony- bo miłosny :)

Kocham Cię Zuziu- moje marzenie, spełnienie i sens życia.  

<

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię taki makaron, dorzucam jeszcze szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ja też lubię pasty wszelakie. Do takiego zestwu dodałabym jeszcze cukinię pokrojoną w kosteczkę! :) pozdr. serdecznie!! Gratuluję miana bloga tygodnia! Zapraszam na mojego bloga z recenzjami książek dla dzieci :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe słowa i zapraszam do gotowania z nami :)

    OdpowiedzUsuń